11 september 2008

Hade hoppats på att kanske bli friskare nu efter 2 ½ dag men icke, nu börjar hostan komma oxå. Jag som hade hoppats på en härlig utekväll imorgon.. Kan inte annat än och sucka...Vill verkligen bli frisk tills på lördag. Tänkt att jag och Sanna ska jobba på en maskerad typ men vet inte 100% om den blir av ännu pga brist med folk, men i vilket fall som helst så ska jag vara med Sanna (:
Jag har precis varit duktig och skrivit upp mig på tre olika lägenheter och anmält mig som blodgivare. Imorgon ska jag också vara duktig, inom banken och fixa mitt alldeles egna "riktiga" konto, ni vet sånt som man får handla med på nätet utan och ta vägen runt mammas konto. Ska till vårdcentralen med, arbetsterapi för mina handleder - kan bli spännande.. Hehe! Hoppar skolan imorgon med ser det ut som, kanske drar dit en snabbis på eftermiddagen och får avklarat ett prov i näringslära så att jag slipper ha det släpandes efter mig. Nu ska jag ringa lite samtal och sen blir det Chef Ramsay på tv. Love him!

Inga kommentarer: