12 september 2008

Gjorde mysig mat till mig, Maria och mamma tidigare. Kilade in mot staden med syster.. Hämtade mitt körkort som kom idag, så snyggt det blev eller.. yeah! På banken fick jag visa det för första gången, skulle fixa dosa osv. På EH fick jag visa det ännu en gång vilket kändes ball.. Står ju ändå KÖRKORT stort överst lixom.. Fniss! Jag kände mig värd lite nya kläder och därför blev det en ball rosa partytopp med svart mönster på och sedan en stoor härlig kofta som jag redan nu bär flitigt - fryser ihjäl här inne! Sofia ska till pappa ikväll, mamma ska ut och jag ska ner till Maria och laga lite käk samt glo film. Dock jobbar hon till klockan 20 så får tråka ut mig med något tills dess.. Imorgon ska jag luncha i staden med personen Det, väldigt intressant. Kvällen lägger jag på Sanna and only her!

Inga kommentarer: