06 september 2008

Att baka i vit tröja är inte och rekommendera. Iallafall inte om man gör kladdkaka. Sanna kommer hit om två timmar och innan dess måste jag städa färdigt och göra mig iordning. Middagen blir ganska liten ändå.. Vilket kan vara skönt det med, är otroligt många som har blivt dunderförkylda nu så blir bara en stund här hemma sen in till stan på Kulturnatten. Är solsken och otroligt varmt ute nu så hoppas innerligt att det håller sig till ikväll. Sanna var sugen på tivolit tydligen, är dock bara snurrgrejer och det mår jag alltid illa av, har jag sen lite alkohol i kroppen... ja det blir knappast bättre iallafall. Måste dra med tjejerna till BM också, få de till och dricka pepparshoten. MHM! Nä, nu är det dags och välja outfit.. Tror jag skippar klackarna inatt. (jag får köpa folköl på ica nu)

Inga kommentarer: