29 augusti 2008

Seg dag i skolan med tråkiga hålor och evighetslånga lektioner. Äntligen är det slut iallafall och jag är taggad för och slå alla på bowling. Ska snart traska mig bort i mina små klackar, har dock en aning ont i huvudet men fått höra i någon timme nu att "äsch, efter en öl mår du bra". Hoppas det (: När vi bowlat färdigt blir det mumsigt käk sen står det mellan müsig filmkväll eller utekväll. Har samma dilemma för nästa helg; ska jag ha det här planerade barnkalaset/festen på lördagen med alldeles för mycket folk här och sen bakis städa hela lägenheten innan släkten kommer på söndagen eller ska man vara sådär lite halvtråkig och bara käka middag och dricka gott för att sedan föra över festen till någon annan. De flesta av mina vänner är ju under 18 år så man kommer dessvärre inte in på så många ställen med dem, suck! Jag får helt enkelt vänta med att rocka sådär hårt tills vecka 44 när jag och snygga Camilla ska röja alla krogar i Hudiksvall och Stockholm. Äga på Parlamentet och spendera alla pengar som jag inte har. Vill vill vill! Måste gå nu, have a nice night..

1 kommentar:

Unknown sa...

Vi kommer att röja järnet då!!! =D