14 augusti 2008

Oo gud vad gott jag sov inatt. Drömde konstigt men det gjorde ingenting.. Vaknade vid lite efter åtta när mamma kom in och väckte mig, därefter tog de nog 10 minuter innan jag hade 'mh:at' färdigt och faktiskt gått upp. Sofia blev väldigt glad över mp3:n hon fick av mig och pappsen. Av mamma blev det lite kläder som hon hade velat ha - it was naaajs! (bilder från morgonen finns på bilddagboken; isaathstd)
Jag har precis ätit avokado och druckit te, kanske borde ta något mer innan jag tar itu med denna röran på mitt rum. Är iförsig bara lite som ska plockas upp så borde gå någorlunda fort.. Om farmor kommer hit så är det bäst att ha städat innan, hon anser ju att jag har så mycket fritid iallafall ^^ Menmen, ut och gå en sväng efter det är det tänkt sen följer jag med lillasyster in till staden, har övertalat henne om att ta vaccin-sprutan nu. Duktigt va!
Grattis lilsis, you're the best <3

Inga kommentarer: