15 augusti 2008

Morgonen börjar bra, jag vaknar på rätt sida med tanke att jag hör att grannarna spela Hotel California-Eagles i sina högtalare. Går upp och nynnar högt samt äter mina supernyttiga mackor med avokado, smakar dessvärre inte så mycket men strunt i det. Pappa ringde nyss och vi ska cykla till Simlångsdalen idag somsagt, tre mil fram och tillbaka lite drygt så någon kommer ha ont i rumpan ikväll men det är det väl värt, motion is good.

Slappt står nog på schemat ikväll tror jag med tanke på att det är Liseberg med hela dröset imorgon. Har iförsig tröttnat på de flesta attraktioner så jag vet inte om jag är så sugen på och panga ut 300 kr som jag egentligen inte har råd med, men eftersom jag är som jag är kommer jag nog köpa ett åkpass iallafall trots att jag inte tjänar på det.

Jungfru (tror väl inte på horoskop egentligen, men detta lät bra)
Du har en strålande sensommar framför dig. Turen står på din sida, inte bara på kärleksfronten utan i princip på alla plan. Nu är det läge för fyndköp, fina affärer, roliga fester, nyttiga möten och heta kärleksnätter. Du hinner med otroligt mycket eftersom du är både energisk och idérik, duktig på att planera och fixa. Det här kan mycket väl bli din bästa månad under 2008, och söker du en ny kärlek finns det rikliga möjligheter. Det svåra blir förmodligen att bara välja en av dem.

Bästa stället: Överallt.
Bästa datumen: 30-31/8


Inga kommentarer: