10 augusti 2008

'Little Children' var otroligt mysig, mannen i filmen var ju inte direkt ful heller. 'Bobby' var helt underbar! Brukar inte gilla sådana presidentfilmer alls egentligen men denna föll mig direkt i smaken, grät t.o.m i slutet. Den gick 9/10 på imdb av mig (: Har två filmer till jag vill hinna med och se idag. 'Eternal sunshine of the spotless mind', börjar dock tro att jag redan sett den men den har fått bra recensioner så och sen är det 'Illusionisten' som har legat och bara viljat bli sedd. Storasyster och mamma säger att den är väldigt bra så jag hoppas att den funkar för mig :) Jag borde verkligen investera i en tv. Har såklart i vardagsrummet men där är inte tillräckligt mörkt + att mamma och lillasyster springer fram och tillbaka hela tiden och ska låtsas vara intresserade av filmen. Min säng är skön med alla kuddar och här är alldeles lagom mörkt - ljudet från datorn är perfekt men datorskärmen är liiite för liten när det kommer snygga pojkar på tv utan tröja - typ som Shia LaBeouf <3

Inga kommentarer: