04 augusti 2008

Life's a struggle sometimes
Kom hem från grekland igår morse, har haft det hur underbart som helst med pappa, ingmarie och sofia. Har fått mycket färg och härlig shopping etc. Nu här hemma har jag så tråkigt att jag kan dö. Pappa ringde precis och sa "jag och ingmarie gjorde slut igår" , man bara jaha.. Nu kommer han bli den där tråkiga personen igen som inte vill göra ett skit. Visst okej, det måste kännas bra för honom också i deras förhållande men han är inte den som kämpar direkt och det hade jag gärna sett i honom för Ingmarie fick honom till och bli en bättre person, en bättre pappa. Fan...

För övrigt borde jag väl vara glad men jag känner mig inte alls så. Det är lite mer än två veckor kvar tills skolan börjar och jag längtar faktiskt, skönt att ha något att gå till. Har lite körlektioner att se framemot nu med och nästnästa helg är det malmöfestivalen så ska bo hos Anna hela den helgen. Det kommer kännas überskönt när jag väl är där men just nu känns ingenting roligt. Inte ens ligga i soffan/sängen och titta på massa film lockar :(

Att hela ens inre försvar är krossat gör inte det hela så värst mycket bättre...

Inga kommentarer: