09 augusti 2008

Hade en väldigt givande tanke-konversation med mig själv igår när jag inte kunde somna. Låg och tänkte på hur i helvete folk kan sova med kläder på? Det är varmt och klibbigt, shortsen/pyjamasbyxorna skär in på helt fel ställen och vrider sig om benen. Linnet/t-shirten åker upp över brösten, skär in i armhålorna och är allmänt ivägen. Det sägs att man sover bäst naken, kan till en viss del hålla med om det när jag själv sover i bara trosor. Usch för kläder helt enkelt! ^^

Idag blir en slappedag tror jag med tanke på att regnet verkligen öser ner. Ska läsa några sidor i teoriboken, har uppskrivning/uppkörning om exakt en månad idag så blir väl till och träna upp det successivt. Var ute och bromsade med mamma igår.. Körde i 50, 60 och 70km/h och sen skulle jag bokstavligt ställa mig på bromsen och få stopp på bilen så snabbt som möjligt. Var skitkul! =D Roligt för mormors nya däck med.. tss! Nu är frukost lockande.

Inga kommentarer: