16 augusti 2008

En tidig lördagmorgon och jag är vaken, förvånad? Nej inte jag heller faktiskt. Det hela har självklart en helt naturlig förklaring, som dock inte allt annat har i mitt liv. Om en timme ska vi vara nere vid morsans jobb för att åka till Liseberg. Caroline är här om 40 min och innan dess ska jag hinna klä på mej, göra mig iordning, äta frukost, ta ut pengar samt lämna filmerna borta på Hemmakväll. Vaknade av att jag fick ett ljudklipp på telefonen av Bonnie, min 11åriga kusin som på sin breda skånska sa "Hej Lovisa, jag bara undrar om vi kan sitta brevid varandra på bussen till Liseberg?" Sött! Har redan lovat och sitta brevid henne på Balder så det får hon nöja sig med :) Nä nu ska jag vraka runt i garderoben, satsar nog på klänning idag - har dåliga minnen av dyngsura jeans. P&K!

det pirrar...

Inga kommentarer: