12 augusti 2008

Dagen var bra tills nu. Eller jag skulle inte säga att den är dålig men klockan är strax efter 17 och det känns som att min kväll kommer spenderas här eller framför tv:n. Min kära mor jobbar och resten av familjen är hos Markus och äter middag.. Kan inte direkt säga att jag vill vara där, men hade situationen varit annorlunda så.. Nä, nu ska jag inte klaga! En kväll ensam för mig själv har jag velat ha ett bra tag så jag borde vara glad nu... (but i'm not)

Var väldigt mysigt hos farfar iallafall, han är underbar - farmor likaså! Tårtan gillade dem starkt, blev dock ganska mycket över men lätt att farfar skulle kränga det imorgonbitti :) Jag fick 100 kr för besväret. Och som den fattiga student jag är så får den gå till del av Sofias födelsedagspresent, hon fyller år på torsdag - jag vet att hon läser alltså kan jag inte avslöja vad det är...

Nu ska jag gå och göra te och titta på film. FUN!

Inga kommentarer: