02 juli 2008

Självklart ska man gå och bli sjuk just när det fina vädret kommer tillbaka. Vaknade strax innan 7 och kände en otrolig smärta i halsen som sticker hela tiden, ibland går den stickande känslan upp i näsan och det är inte alls skönt men just nu så rinner den bara. Blir faktiskt inte förvånad om jag blir dundersjuk nu för öronen börjar värka också, fast iförsig.. Är bättre och vara dundersjuk nu än om en vecka när det är massor på G. Fan, ögonen är med katastrof, man ska ju ej använda linser när man är förkyld men var tvungen och ha de på körlektionen och nu orkar jag ej ta ut dem. Illa! Har iallafall försökt dämpa smärtan i halsen med isglass, flera stycken - men de fungerar bara i några få minuter så borde väl ta mig ut och köpa halstabletter. Detta känns som halsfluss ungefär, (BLÄ!) fast lite konstigt att de kom så plötsligt.. Mamma får titta mig när hon kommer hem, hon brukar känna på lukten om man har halsfluss eller ej - hur konstigt det än låter! Nä, gå bort till babben och köpa halstabletter, leta fram ännu mer ork och ta av mig linserna för att sedan sova en stund - sounds like a plan! Ska till körskolan igen vid 16-tiden, ha teori.. Hem till Maria och mysa ikväll.

Inga kommentarer: