25 juli 2008

Precis ränt på staden. Tog spruta i armen, gjorde ont... Växlade pengar på forex och lånade böcker på biblioteket. Sitter och skriver ned vad jag behöver ha med mig, annars blir det alltid 1000kg för mycket när väskan bara får väga 20kg. Packningen i sig blir nog inte förens ganska sent, måste vänta på att tvätten ska torka. Åker härifrån Halmstad imorgon vid halv 1 ner till Sturup. Blir ganska mycket tid och döda där ner för flyget går inte förens vid lite efter halv 8 men jag tror det ska gå ganska bra :)

Är hemma igen på lördagnatt/söndagmorgon vid 4-tiden sen tar det ungefär två timmar med bil hem. Hemma klockan 6 på morgonen alltså och förhoppningsvis har jag sovit på flyget så behöver nog bara sova några timmar sedan för att inte vända på dygnet helt. Nä, nu är jag megahungrig så ska ta och ta på mig lite svala kläder och laga något, är typ 100grader ute - 30 iallafall... P&K!

Inga kommentarer: