18 juli 2008

Jag och Anna har precis varit på eurostop en runda och inte gjort någonting. Gick hem, svettigt! Nu står hon i duschen igen och snart är det min tur. Ska bränna en skiva nu så vi kan korka upp vinet snart :) Trodde nästan att dagen skulle spenderas inne när vi såg hur det ösregnade ute men det verkar ha ändrat sig och hoppas det förblir så med. Kanske drar till after beachen idag, annars drar vi dit imorgon. Håkan Hellström spelar ju ikväll med, inget jag lyssnar på egentligen men alla ska ju typ dit så kan vara kul och se om man hittar någon man känner. Blir förhoppningsvis öltält senare med. Drickan får bli idag, ska köra på söndag så vågar inte dricka imorgon *Smart Lovisa*

Idag är det två månader kvar tills jag och Magnus ska gå på Coldplay =D , han kom hem i onsdags den underbara saken. Jag SKA bli brunare än dig.. Punkt slut! <3

Inga kommentarer: