20 juni 2008

Jag kan knappt prata idag, krasslar i halsen något enormt. Mår bättre idag men blir ändå inget jobb, skulle blivit otroligt stressigt isåfall. Istället ska jag, Sofia, pappa och Ingmarie (ifall vädret tillåter) dra oss upp mot galgberget, som vi gör varje år för och fika etc. Mysigt! Ikväll drar jag ut till Haverdal för och käka massa mums men tror jag åker hem skapligt tidigt, glor på en film eller något..

Midsommar är en mysig dag, dock är det en sådan dag där alla förväntas vara stupfulla och inte komma hemma förens på morgonen med rufsigt hår. Jag är inte det minsta sugen på det där, hade det för två år sen och det räckte.. Trodde väl kanske att denna midsommar skulle bli lite annorlunda men that's life.. Man blir sjuk, förhållanden tar slut etc. Man får helt enkelt ta och göra det bästa av det (:
GLAD MIDSOMMAR!

Inga kommentarer: