23 juni 2008

Hemma från ängelholm nu och allt kändes suveränt hos tatueraren. Dock började jag gråta när jag såg spindlarna som var där inne - enda fördelen men dem är väl att jag kommer tänka på dem istället för på smärtan när jag gaddar mig. Hittade den perfekta stilen till mitt namn och han ska skissa på det, fanns även ett underbart träd med körsbärsblommor som jag ska tatuera in på foten men de får vänta ytterligare. Ska inte göra namnet förens i slutet av augusti eller början av september för man ska tydligen inte sola etc. Nu har jag en del och göra innan läggdags.. Måste packa färdigt inför imorgon, städa rummet, ladda in mer musik i mp3:n, handla inför resan imorgon och duscha. Maja ville träffa mig men hon är seg på att svara och vi hinner knappt, får ta det över telefon istället. Nä, nu ska jag springa ner i källaren och leta luftmadrass - man måste älska festivaler! ^^

Inga kommentarer: