01 juni 2008

Juni, juli, augusti - Gyllene Tider

Har sovit ovanligt gott inatt trots att jag brände mig på ryggen igår. Dock så måste de mesta varit från någon annan dag i veckan för det ser ut som att jag haft det vita linnet på mig och det kan jag dock ej minnas när jag hade sist, ajja brännan på ryggen är inte vacker iallafall. Armarna och framsidan av kroppen har blivit härligt gyllenbrun och brunare ska den bli, ska gå ner och lägga mig på gården snatt sen i eftermiddag ska jag ta mig ut till Tylösand med Maja och Camilla för att titta på balen, Anna ska gå :) Ikväll blir det bara till och städa (ser förjävligt ut här) + att jag ska plugga lite körskoleteori. Nu är det bara två dagar kvar i skolan som består av kanske 2 timmar sammalagt sen är det sommarlov! =D Är ledig i 10 dagar innan jag börjar jobba, och sen är det mest helger som gäller tror jag, kvällar också men det är jag jäkligt tacksam för. Tänk er att jobba ute i Tylösand torsdag-lördag kväll, grymt härligt folk och goa pengar + att jag kan själv välja om jag vill jobba eller ej, hur jag vill. Yey! Ut i solen nu.

Inga kommentarer: