05 juni 2008

Den här dagen har varit väldigt bra, inget negativt alls (eller jo, en person spillde kaffe över mig och min nya klänning så brände mig på magen) Men iallafall.. Framåt 16-tiden stack jag in till staden med lillasyster och hittade två helt underbara klänningar som jag var tvungen och slå till med. Strax därefter mötte vi pappa och Ingmarie på resebyrån och där hade han redan bokat en resa till Grekland den 26 juli utan att vi visste om det, hurra! ^^ Jag sprang vidare till körskolan med stort leende på läpparna och väl framme så var det tydligen bara jag som ville läsa teori idag så de hoppade över den. Bokade två körlektioner och studerade lite på datorn istället. Vid 19-tiden var det kalas hos Gunsan, blev god mat och jordgubbstårta. Yummy!

Eftersom sommarlovet nu är här för min del så har jag lovat lillasyster att göra pannkakor/plättar till henne imorgon. De ska gå en mil så de skulle ha fika med sig.. Ska även slå in Annas studentpresent och skriva en sak till Camilla. Så det är vad min natt består av, pannkakor och inslagningspapper! =D


Inga kommentarer: