28 maj 2008

Redovisningen gick bra och jag får VG som slutbetyg i den kursen. Hon sa först ett G för att jag bara legat på G+ på alla proven men det är för att jag inte har någon direkt studieteknik alls. Men jag frågade då att om man jämför med alla andra i klassen som fått G i hotell, har de varit så aktiva, närvarande, intresserade, och konversationsförande som jag har varit? Svaret blev då nej, jag sticker verkligen ut ur mängden. På lektionstid ligger jag på samma nivå sm MVG, men på proven är det G så jag ska lämna in ett litet miniarbete nu så får jag VG i det iallafall. Ett MVG fick jag iallafall idag, i data. Har iförsig vetat det nästan hela tiden men idag fastställdes det så. Resten av dagen var väl ganska rolig, hade håltimma mellan 10.00-14.40 vilket var väldigt lamt men det gick, drog tillbaka och spelade kubb i typ 30 min. Efter skolan drog jag och Sanna in till staden och till flygstaden och småshoppade. Tog en latte på staden och satt uppe på bastionen och spelade luffarschack, gjorde charader, hoppade och dansade tills byxorna ramlade ner på oss (filmade alltihop), lekte kurragömma, läste metro i parken och ja.. Hade allmänt jävla roligt helt enkelt! =D Får spendera mer tid med henne imorgon, är Sture på stan nu i två dagar och Sanna är med i mitt lag, jag ska dock hacka lök, yey! ^^ Imorgonkväll ska vi servera ute på Tylöhus med för MINST 300 konferansgäster. Mycket dricks! :)

Inga kommentarer: