16 maj 2008

Jag börjar inte förens efter klockan 12 men ändå har jag varit vaken sen innan klockan 8. Sofia kom in och väckte mig sen så ringde Kristian och sen var det förgäves med att få lite sömn. Sov typ 9 timmar ändå så det får räcka. Ska städa mitt rum en aning idag, är inte så jättestökigt men Sofia konfirmeras imorgon så det kommer en massa folk hit så de gäller att ha det fräscht. Ska in till stan med mamma och Maria vid halv 11 ungefär så har lite tid på mig. Lektion mellan 12.10-13.50 sen ska jag hem och städa lite till, duscha, packa och vid 18-tiden blir jag hämtad av Malin. Är barnvakt åt kusinerna i helgen. Tre jobbiga ungar som fått för sig att de ska stänga in mig i garderoben så att de får göra vad de vill. Ha! säger jag åt det, jag ska vara en riktig pina. Nä skojar bara, det blir inte så farligt - Lovisa är snäll, oftast...

Inga kommentarer: