22 maj 2008

14.10: Hemma från skolan nu. Slutade 2 ½ timme tidigare bara för att jag är duktig! ^^ Det enda jag gjorde var att prata betyg och skriva på ett papper om delbetyg. Fick VG i hygien men hon skrev stort och tydligt att jag har mycket stor möjligt att få MVG som slutbetyg, det vara bara det att jag hade varit lite ojämn i början av ettan så. Men är väldigt nöjd vilket fall som helst =D , Fick mitt MVG i data igår med och imorgon får vi reda på engelska. Gissar på VG, hade dock MVG på nationella och har haft de på nästan alla andra test med så får se hur det går. - Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska ut och jogga lite ikväll iallafall har jag tänkt, när solen har försvunnit. Har nyss rensat ut en av mina lådor men jag pallar inte mer för jag har sån jäkla träningsvärk, speciellt i rumpan. Spelade baseboll igår, barfota - min kropp har en förmåga att få mer ont när jag springer barfota så får sluta med det. Tss!

18.05: Nu har jag varit ute en stund, gick en jävligt snabb promenad så nu har jag ännu ondare än vad jag hade förut. Var ute med katterna på gräsmattan en stund också, det var mysigt. Maria kommer hit om 20 min ungefär så då sa vi äta, bushungrig. Efter det ska jag städa iordning lite tror jag. Är jättetrött iförsig så kanske lägger mig vid 21 eller något, gjorde det igår med så. Börjar vid 08.45 imorgon, ska fika på engelskan så det lär bli slappt. Skoldagen blir kort eftersom jag ska till gynekologen klockan 12. Tycker han är lite läskig ändå.. En kille, ganska sliskig, blatte. Men han kan sina grejer tydligen, känd i hela halland och har har berättat för mig att han ser typ 3000 kvinnlig könsorgan varje år så jag är bara en i mängden =P , Han har tydligen hållt på det detta i 25 år eller nåt, alltså måste han ha sett typ.. hrm, 75000 st ^^

Inga kommentarer: