03 maj 2008

Hade bustrevligt igår och det blev en ovanlig vändning på kvällen. Idag tror jag kommer bli minst lika bra. Vaknar av att jag har drömt väldigt skumt som vanligt. Det var typ 3 år fram i tiden, jag var i saluhallen i göteborg av någon konstigt anledning och ser där mr X med en ring på fingret. Går självklart fram och säger grattis etc och frågar om det varat länge. "april 2008 träffades vi, så ja.. ett tag" och bra som jag är på datum så kommer jag på att det var ju samma månad som vi gjorde slut så han var väldigt snabb där påpekade jag. Sen berättade han att han skulle ha barn också.. höhö! Det var massor av mer grejer men de går inte och förklara i ord. Alltså det var en jäkligt kul dröm för jag var tydligen glad hela tiden, men otroligt skum. Hoppas bara inte att det är en såndär sanndröm, eller det gör ju inget egentligen.. Är väl bara kul, men då hoppas jag på april 2009 istället.

Iallafall, ska ta och plugga lite på mitt Hallandsarbete nu sen ska jag dra upp till galgberget en stund och försöka jogga lite, även fota hallandsgården då som jag har i mitt arbete. Städning står även på schemat, fick hem lite nya kläder för en vecka sen ungefär och de har jag inte orkat hänga upp på galgar ännu. Mamma tycker att jag borde rensa garderoben med så det får jag la göra. Frukost nu. Byyyye!

Inga kommentarer: