20 april 2008

Vädret är helt underbart! Jag och Caroline har legat i gräset och sovit/solat i två timmar, så jävla skönt. Baksmällan försvann nästan efter det. Jag och Carro kunde knappt sova inatt för vi två fick ju lägga oss i vardagrsrummet eftersom min säng togs upp av två killar som vi inte ville sova med. Katterna höll på som fan heeela natten och det blev max 4 timmars sömn. Somnade vid 3-tiden ungefär och sen vaknade vi typ 10 ggr av att vi mådde illa och var törstiga. (vatten är det bästa som finns!) Uh, mellan 6-8 mådde jag bara BLÄ! När jag sedan fick sova en timme till så kändes det genast bättre. Allt var OK fram tills vi skulle äta mat, då låg jag nästan i maten. Haha! , inte så konstigt kanske. Hade det helt underbart igår, HR07C forever! Allting förgylldes med bilder som kommer att läggas upp inom kort.

Resten av kvällen ska jag bara äta glass och titta tv har jag planerat. Har heldag i köket imorgon sedan ska jag in och möta Maja i stan så ska hon följa med mig till ungdomsmottagningen, lite stöttande kan vara skönt. vid 17-tiden möter jag Ninni så ska vi dra ner till tågstationen och köpa tur&retur-resa till Borlänge i juni. Peace&Love-festivalen! :) , Sjunga kör strax därefter och sen är det HBK-MFF om jag orkar. Glass nu!

Inga kommentarer: