08 april 2008

Vaknade för drygt 35min sen, hade kunnat sova 40min till men det gick inte. Var inte mer nannig helt enkelt. Somnade iförsig redan vid 23, så 9 timmar blev det men med tanke på att jag var ute och gick i hela TRE timmar igår så borde jag sovit längre. Menmen! Börjar skolan halv 10 med lite svenska, ska jobba på mitt sex-föredrag. Hö! That will be interesting. Efter det har jag matlagningsprov men det är inget jag oroar mig för det minsta faktiskt. Slutar där runt 14-tiden och då drar jag in till staden om det är bra väder för att byta en halsbandskedja som jag råkat ta sönder.. Ut och gå efter det, eller eventuellt åka inlines, det var ju ett tag sen men det är skitkul! After that ska jag hem och göra livsmedelskunskapsläxa som jag bara älskar såå mycket *NOT* - har hittat något som jag kan se framemot nu, iallafall tills imorgon. Ska ha konsert med kören sen är det HBK-IFK med syrrorna. På lördag ska jag till Väla med Sanna och hennes pojkvän och någon annan snubbe. De ska kolla bildelar någonstas i Helsingborg medans vi tjejer ränner på Väla med fulla kassar (: , Gillar Helsingborg, det är den enda staden i Skåne som jag faktiskt skulle kunna överväga att flytta till någongång. Tss!

senare: Svenskalektionen var inställd när vi kom till skolan så jag, sanna och caroline bönade om att få göra vårat matlagningsprov tidigare eftersom att det bara var vi tre som skulle göra det. Vi fick börja vid 10 istället för vid 12, och det gick superbra! (: , efter det drog jag in till staden och hittade en superfin sjal som jag ska använda till sommaren. Just nu känner jag mig som en söt liten hemmafru, utan man dock. Men har precis diskat och jag ska snart ner i tvättstugan och hämta lite kläder etc. Just nu sitter jag dock och mumsar på physalis och dricker vatten, nyttigt och gott! - Ikväll ska jag ner till Maria och se på de senaste avsnitten av LOST =O , sen ska vi ut och motionera. Ont i fötterna redan nu men skit i det.

ännu senare: Precis varit ute och gått i 7200sek (närmare bestämt 2timmar) är väldigt trött i fötterna just nu! Tror det kommer att ge med sig med tiden, har ju varit ute ca 2-3 timmar varje dag nu i 5 dagar, inget kroppen är van vid men jag ska fortsätta även om det är jobbigt. Pratade med han i telefon innan ikväll, det var skönt. Att höra hans röst var underbart, men det var skönt att få ett riktigt avslut på det hela. Känns okej nu, kommer säkert bli tyngre till helgen men tillslut så vänder det. Ska bara försöka låta det vara nu fram tills hbk-gais och sen får vi se vad som händer. Han är en alldeles för underbar person att mista, men ska man fortsätta träffas så vill man inte hela tiden påminnas om det som varit förut så tiden får rycka in här, man ska kunna gå vidare också. Just nu säger jag: FAN! till att det blev såhär, hoppas att det vänder.

Inga kommentarer: