02 april 2008

Sitter i skolan nu och ska snart ha datakunskap. Fick just ett MVG på dataprovet, inte för att skryta men det var nog ganska väntat från min egen sida. Efter denna lektionen så ska jag ha lite värdelös och tråkig matematik för att sedan dra hem till våran klassföreståndare med hela klassen och grilla. Har nog redan nämnt det men skadar la inte igen.. Efter det ska jag hem och städa, IH! Älsklingen kommer nämligen imorgon vilket ska bli så underbart! På fredag ska vi iväg och bowla samt käka med pappa och hans tjej vilket blir en utmaning. Tss!

Just nu sitter jag och chattar med Magnus. Vi ska tydligen gå på bögfester och jag ska bli bjuden på en jävla massa av hans berömda drinkar. September, efter att jag fyllt 18 är redan bokat =D heeelt sjukt härlig kille alltså. Ajja, gotta go bitches.

Inga kommentarer: