17 april 2008

resten av dagen består inte av något annat än plugg, plugg och åter plugg. Ska försöka klämma in lite mat också om det går. Hö! Hade nationella prov idag i engelska, writing. Fy fasiken vad bra det gick, vettefan om jag någonsin gjort något så bra förut. Yeey! Under köksekonomin så ringer Arvikafestivalen till mig och vill ha mig som nyckelfunktionär även iår, *happy* Självklart så tackade jag ja. Iår är det inom ett annat område också vilket är ännu roligare. Ska ha hand om miljö/säkerhet och ser fram emot det som fan. Fick även reda på det i god tid med så ska nog gå väldigt bra. (vill du ha jobb så säg till förfan) Har fått jobb på Peace & Love med, fast där är jag som vanlig funktionär med Ninni. Hultsfred är också ledigt men inte helt bokat ännu, kanske borde ha ett jobb med pengar först. *smart* , ajja, plugg-bajs nu. (snart är det party!)

senare: Okej, jag har ändrat mig. Tackar nej till arvika-jobbet iallafall. Det går inte ihop ekonomiskt, men verkligen inte tidsmässigt. Jag har jobbat på arvika två år tidigare och det har varit skitkul, verkligen. Men denna sommaren orkar jag inte ha ett sådant stort ansvar, jag vill bara roa mig. Peace & Love är något nytt och där är bättre artister än på Arvika + att jag får umgås med världens sötaste Ninni med. Nu blir det kanske Hultsfred istället, det var billigare och roligare, underbara artister + att det inte blir lika tidspressat. Ajja, nu ska jag plugga en stund till sen käka och sedan ut och gå en sväng.

Inga kommentarer: