30 april 2008

Man ligger i sängen på morgonen och har det jätteskönt. Kuddarna ligger perfekt, hela jag ligger perfekt och solen sipprar in och värmer hela kroppen och ansiktet. Inser att fan, här kan jag inte ligga kvar så jag får tvinga mig upp ur sängen och in i duschen. När jag väl står där så kommer jag på "helvete, det är inte fredag idag - det är onsdag" Jag börjar 9.15 istället för 8.10. Det betyder alltså att jag hade kunnat lega kvar i min sköna säng en extra timme men icke. Ajja, det är så det är ibland. Nu är jag vaken iallafall! Ska ta lite extra tid på mig idag.. Ska dricka mitt äckliga te (måste köpa nytt idag) och sen ska jag läsa tidningen noggrant. Har jag sedan tid över där med så tror jag att jag går till skolan, eller iallafall går en promenad innan jag cyklar dit. Har en ganska lång skoldag framför mig.. Börjar med 1 ½ timmes hotellkunskap vilket inte är så farligt eftersom det är helt fritt arbete. Smarrig lunch efter det och sen är det data vilket också är helt fritt arbete så det gäller bara att koncentrera sig. Woho, underbar mattelektion efter det med min underbara mattelärare *väldigt ironisk* - har dock gjort matteläxan så lite OK är den. Ser framemot idrotten som är där efteråt. Är varmt ute somsagt så längtar till att få spela volleyboll i sanden helt barfota med bara shorts och linne. Yey! Nu ska jag gå och äta frukost. Byebye! (trevlig valborgsmässoafton)

Inga kommentarer: