22 april 2008

Lyckad dag! Styckade kyckling i köket vilket var en upplevelse. Efter det drog jag hem och satt vid datorn lite, shoppade lite nya kläder på nätet. Kostade typ 1700 från början men med en massa rabattkuponger så fick jag ner det till 899 ^^ Det var bra mycket billigare, men så fort jag hade beställt de så kom jag på att jag måste köpa linser med. Shiiet! Ajja, får säga till mamsen att jag är ju faktiskt inte 18 förens i september så ni borde betala fram tills dess. Right? :) Men iallafall, vid 18-tiden mötte jag Caroline, Claudia, Elin, Oskar och David utanför Maxi sen cyklade vi ner till stranden och grillade. Det var übermüsigt trots att fåglarna riktigt flockade sig runt oss, haha! Ska lägga upp lite mysiga bilder på bilddagboken från det nu. Efter att jag kommit hem så drog jag ut och promenerade med Anna så nu luktar jag massa rök och är varm så ska lägga mig i badet. Puss&kram!

Inga kommentarer: