13 april 2008

Då var man vaken, somnade vid halv 3 ungefär så det var najs. Jag drog hem till Maja vid 20-tiden, även Ninni var där. Vi lyssnade på soft musik och sen så kom Calle dit. Jag och Ninni gick till Hemköp och handlade dricka sedan drog vi hem till henne och matade hennes katter. När vi skulle gå tillbaka till Majas lägenhet så stod de tre killar utanför en pub som sa "OMG!" när vi gick förbi. Ninni blev helt tíll sig och ville gå förbi en gång till, det gjorde vi. Dock hade de redan gått in så vi tände en cigg och gick tillbaka. Väl hemma hos Maja så smög vi in i lägenheten och såg Maja och Calle ligga och hångla i sängen. Vi satte oss tyst i köket och skrev sedan ett sms: "när ni är färdiga med vad ni än håller på med så kan ni ju komma ut i köket" och några sekunder senare så hörde vi ett gapskratt inifrån sovrummet. Det var roligt! Lite senare kom även Daniel dit och vi satte på en skräckfilm, Skeleton key. Visst, jag skrek några ggr men en skräckfilm tycker jag ska vara läskig hela tiden. Iallafall, när den var slut så drog alla hem och sov typ ^^ , idag ska jag ut och gå en runda samt plugga lite på mitt föredrag i svenskan, det blir en slappedag. Ska även följa HBK-DIF. Nu ska jag titta om jag hitter någon frukost här i Marias lägenhet, passar den.

Inga kommentarer: