19 april 2008

Allt känns mycket bättre nu, iallafall för den här helgen. Igår var helt fantastiskt underbart! Att sitta och rysa i två timmar, på andra raden dessutom - Yummy! Idag kommer inte direkt bli sämre. Vaknade för två timmar sen av att katterna krafsade på dörren men vad gör det, kan väl sova lite sen istället. Vid 16-tiden kommer somsagt Caroline hit så ska vi väl gå och handla lite tror jag och vid 19-tiden kommer klassen. Ska bli übermysigt!

Satt och tänkte på den senaste veckan som har gått nu, det har ju mest varit "fan" tyckte jag men så kom jag fram till att jag är på god väg att lyckas med det jag vill. Fick höra av en vuxen, vettig människa att jag är kompakt - hur härligt ord är inte det?! Pappa, Ingmarie, farmor och farfar har sagt - vad smal du har blivit! Jag märker de ju inte själv, men har inte sett dem på två veckor och nu så bara paff! De här 2-3 timmars promenaderna gör väl en del antar jag, och inte tänker jag sluta! :) , många säger att: "varför ska du banta, du är bra som du är" Och ja, det räcker väl med att vara så bra som jag är, men jag måste ju vara nöjd med min kropp också, det räcker ju inte med att någon annan är det. I tidningar pratar alla om vikt vilket jag tycker är hur korkat som helst egentligen. Jag kan väga 40 kg, 140kr, 200kg - det spelar väl ingen roll egentligen, bara jag mår bra av det. Inte för att jag väger varken 40, 140 eller 200 men ni fattar vad jag menar. Det är samma med kläder, det spelar ingen roll om det är strl 34 är 64 - bara du trivs i det! Am I right? Tell me if i´m not.

Inga kommentarer: