17 mars 2008

Fasiken va de snöar mycket alltså. Är värsta snöstormen nu! Blääää... Hoppas inte att det är sånt här väder på vägen ner till Italien, som de för övrigt bara är 6 dagar kvar till =D längtar ihjäl mig!! Meen, back to the snow.. Eftersom de uppenbart varken går och cykla, eller ens se vart man cyklar i det här vädret så får det nog bli till och leta upp ett par täta skor och sedan traska sig till skolan. Ska vara inne i ett kök hela dagen och baka så jag borde överleva dagen. Hem och vila en timme efter det sen ska man till kören och sjunga i 3 ½ timme, IH! Jag är lite rädd för en sak, har ju ett sånt jäkla problem med fotleder etc. så när jag kommer hem från kören på måndagkvällen så har jag så ont i fötterna att jag brukar gråta, men jag har ont redan nu (?!)

Inga kommentarer: