12 mars 2008

Detta känns som en bra dag. Vaknade dock av att höra att de ösregnar ute men det gör ingenting. Hade hotellprov när jag kom till skolan och det gick mycket bra med tanke på att jag hade glömt och plugga *opps* Har datalektion nu men det är den sista, sen ska jag in till biblioteket och läsa ut en bok jag har så att jag kan lämna den sen. Vid 14.50 ska jag vara hos tamdläkaren för en undersökning, övningsköra efter det! Har det slutat regna ska jag antagligen ut och gå med Caroline, annars blir det baaara plugg och städ typ.

Har varit i Göteborg sen i lördags, har varit supermysigt. Målade i babes lägenhet i söndags men de blev fan ingen skillnad, tss! Igår så hade vi varit tillsammans i 6 månader, dock så jobbade Arash en stund på dagen men de gjorde inte så mycket. Jag fick ett halsband med ett smycke på som var format som en ring och så stod det Love på det, han tyckte inte de va så snyggt men jag ville ha det så wtf. Av mig fick han också ett halsband med ett L på och jag har ett med ett A på. Väldigt fint om jag får säga det själv (: Nu ska jag fortsätta konversera med Jaime på msn så ha det bra all my friends. (Italien om 11 dagar!!!!)

400 inlägg, yey!

Inga kommentarer: