20 mars 2008

10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 dagar kvar!
_______________________________

Har precis varit ute och övningskört en runda. Damn i´m good! Parkering är min specialitet för tillfället men inom en snar framtid så ska jag kunna allt perfekt (: , Valt körskolan nu tror jag.. Nyhems trafikskola blir de, vet inte riktigt priserna men man kör min drömbil, BMW. Iallafall, annars idag har jag varit i skolan mellan 8-14. Gick till skolan idag, det har varit såhär de senaste dagarna: Massa snö när man går till skolan, ingen när man går hem. Vädret är härligt, solsolsol! Ikväll vet jag inte vad som händer hemma hos familjen Johansson, ska väl antagligen packa lite för imorgon ska jag ha en ordentlig sovmorgon har jag bestämt och vid 17-tiden ska jag, sofia och maria hem till pappa där en av hans gamla band-kompisar med familj kommer dit så ska vi väl äta och sådant. De ska till Galejan vid 19 typ så då blir det nog bara hem och titta på någon film, går ju ganska mycket på tv nu under påsken så. På lördag ska jag köra till Mellby och hämta dvd-spelare samt umgås med söta kusinerna. På kvällen blir det antingen här hemma hos mamma, eller hos pappa med lite påskmat. Ska fråga Arash om han har lust och komma hit.. Jag har nämligen inte råd och ta mig upp nu innan söndag så :(

Inga kommentarer: