04 februari 2008

10.40
SicksicksicksickSicksicksickSick. - Det är vad jag är i nuet.. Allmänt illamående och värk i hela kroppen. Är varm fast att jag fryser osv. Var lite febrig igår så kan säkert vara något på G men försöker att komma ifrån det genom att bara ta det lugnt. Skulle jag vart i skolan skulle jag sprungit runt och stressat mellan 8-16 eftersom vi har kök - med gäster idag! *puuh* Är kör ikväll med men får se hur det blir med det, ska försöka sova en del innan.. Inte för att jag tror att det kommer gå speciellt bra men då har jag alltid lite Sex and the city, Prison break samt lite andra filmer som jag inte sett ännu. Sex and the city som är favoriten just nu är 9h och 45min så jag behöver inte oroa mej (: , ajja ska lägga mig i sängen och läsa lite så att jag åtminstone blir lite nannig. P&K! snart är det fredag! =D

15.53
Nu har jag sovit drygt 3 timmar. Huvudvärken har släppt en aning, kan dock vara för att jag tagit receptbelagd brustablett, fick den när jag hade opererat mig men går väl mot huvudvärk med (: , fortfarande sådär lite obehagligt kall/varm men de går nog över efter lite käk. Ska snart gå/cykla bort till OKQ8 och hämta min kamera som jag tillslut fick iväg.. Om drygt två timmar blir det nog kören iallafall, 3 timmar går någorlunda snabbt hoppas jag. Resten av veckan glider på som den borde hoppas jag. Imorgon är det skolan till halv 3 sen ska jag och sofia hem till farmor och farfar med semlor, måste inom stan då med och köpa lite diverse saker. Onsdag är det redovisning på hotellkunskapen och på torsdag är det friluftsdag. Jag och Sanna ska rocka på skridskor! =D , fredag blir en lång dag i skolan 8-16, de två sista timmarna är roligast - ska öva som satan inför vår teaterpjäs nästa fredag. När de skoltímmarna är slut så kommer världens bästa älsk hit, kan knappt vänta (:

Inga kommentarer: