22 februari 2008

10.00
Kom hem igår efter sex dagar i göteborg hos världens bästa! Har varit väldigt mysigt, han blev glad över sina presenter som tur va.. (: , igår när jag kom hem så packade jag upp lite sen kom Maria och hämtade mig så åkte vi ut till huset och hästarna, vi bastade! Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, hon måste ringa netonnet.. Har fått en räkning på 4000 spänn från dem av ingen anledning.. *läskigt som fan!* - hon slutar inte förens om fyra timmar så jag ska titta på lite Lost istället. Wiie! (Sawyer is hot, and you're not!)

15.21
Har ringt netonnet nu, de hade bara blivit fel. Ska tom. får pengar tillbaka + en helt ny kamera. Yey! , har precis tittat på typ 6 avsnitt av Lost säsong 2. Höll på och ta livet av mig ibland alltså.. Oh! Har bara 15 timmar på säsong 3 nu som jag ska titta på inatt/imorgon. Vid 18-tiden ikväll ska jag möta Maja så ska vi gå på bio, Försoning med Keira Knightley. Har aldrig hört talas om den men Maja ville så då gör vi det.. Är ca. 2 timmar lång dock men wtf. Blir mumsig fika efter det och sen hem till Lost i guess (: , ajja nu är det repris på 2900 happiness. Bye!

Inga kommentarer: