02 januari 2008

Var hemma hos maria ikväll. Tog en lagom lång promenad på Östra stranden, var jäkligt kallt om kinderna men det var mysigt.. Vitt på hela stranden (snö) sen kolsvart utöver havet. Efter det drog vi hem till henne och gjorde toast med massa mumma i samt tittade på en dokumentär om Victoria Beckham. Skandal den kvinnan, urk! - Nu ikväll fick jag reda på att mamma bästa vän, min gudmor.. Hennes mamma dog idag. Har träffat henne några gånger, hur gó prick som helst.. Meen att säga att det var på tiden låter kanske dumt, men att lida är inget kul.. @--'-- , ska iallafall lägga mig i soffan med stora duntäcket och lite varm oboy nu. Ska titta på "Inte utan min dotter" , har sett den innan men den är så jäkla bra! , borde kanske sova för att jag är trött men har inget speciellt på schemat imorgon mer än att träna och laga mat, nyttig sådan! ^^ *naight naight*

Inga kommentarer: