15 januari 2008

08.55
Sitter här och äter min mumsiga fruktsallad, jäkligt mycket bättre än müsli. Uh! , ska till skolan snart och ha lite rolig svenska i nån timme sen är det köket som gäller. Slutar redan vid 14.40 så det är en lugn dag, + att min hatperson är på semester i en vecka nu =D , efter skolan ska jag träna, antagligen ut och gå med mia, eller på spinning. Får se hur det blir (: , ajja gotta go. Puss&Kram!

11.46
Changed plans. Kökslektionen var inställd så slutade vid 11. yey! , plugga ska jag fortfarande göra och träna, samt dra till stan och köpa nya block till skolan och så ska jag frakta iväg min kamera och johannas hårfärg.

15.35
usch vad tråkigt jag har det. Jag har hunnit med och plugga ytterst lite men sen har det inte blivit mer. Behöver hjälp för och frakta iväg kameran speciellt, fattar inte ett skit vad netonnet menar med sina beskrivningar. Mamma får hjälpa mig med det. Jag får väl förtränga att det ösregnar ute, det är bara till och ta paraplyet över sig och gå till maxi, där har de både postlåda och skrivblock. yihoo! (:


20.03
Fan, alltså jag är så sämst ibland. Har kameran blivit ivägskickad? Nej, för jag hittar inte rätt papper. Har jag tränat? Nix. Har jag köpt block? Nej, inte de heller. Iförsig hittade jag några tomma block här hemma så borde vara lugnt ett tag. Jag kom nyss på en sak, eller det har jag känt till väldigt länge men att musik får en på olika humör. Har varit skapligt neutral idag. Inte överlycklig och inte ledsen, och nu.. så fort jag hör en lite sorgsen låt så blir jag superledsen och börjar tänka shiiietmycket! Byter jag över till en lite gladare låt så slutar jag tänka helt. De sorgsna låtarna har oftast de bästa texterna, det är därför jag lyssnar på dem.. Ih, kan ingen göra någon glad låt fast med bra text?! - Ajja, sitter här och är lite nervös för pojkvännens syrra, ska föda barn idag eller imorgon =O blir helt uppspelt så fort jag tänker på det, hehe.. Är babyboom i hela sverige nu känns det som, massa barn på G. Jag blir oxå sugen men de blir jag så fort jag ser en liten bebis så, haha! Nä, jag får vänta ett tag till.. 5 år minst. Tss!

Inga kommentarer: