25 januari 2008

07.02
Precis nyvaken. Ska äta lite smarrig frukost för att sedan dra mig till skolan och sitta på en hård stol i två timmar och se på en film som ja sett tusentals gånger, About a boy (om en pojke). Sen har man typ 10 min break för att sitta vidare på en stol i en timme och ha ett jäkla mattetest som jag inte kommer fatta ett piss av men ändå. Enda fördelen med skoldagen är att jag inte har något estetiskt val i eftermiddag så slutar vid 13.50 istället för 16. Och så har jag muntlig redovisning i svenska på en av gudarna, Zeus men det är ingen big deal tycker jag så.. Göteborg vid 15.30 ungefär =D *längtar* - ajja, måste klä på mig. P&K!

13.59
Jag överlevde filmen och mattetestet gick well! =D , svenskaredovisningen tog typ 2 min sen var även det klart. Vår lärares son var sjuk så vi körde bara varsin redovisning sen fick vi gå hem. Skulle slutat nu egentligen men slutade för 1 ½ timme sen, yey! Ska slänga i mig lite frukt nu sen dra mig in till österskans. 1 tim och 45 min på en buss.. Menmen, jag överlever. Laddade över lite Hipp Hipp till min mp3 innan så (: Byebye!

Inga kommentarer: