11 januari 2008

Lilla pappa. Han är superorolig för att jag ska till göteborg idag, han tycker det är bättre att man tar sådana grejer över telefon eftersom jag är så långt hemifrån och blablabla. Jag vet att jag bara är 17 bast men det är tillräckligt gammalt för att jag ska kunna ta hand om mig själv och kunna försvara mig. Arash skulle aldrig våga göra något mot mig för jag tror att han vet att jag skulle ge tillbaka något så in i helvete. Men tack ändå pappa för att du oroar dej, men låt mig klara mig själv just nu. This is what I need.

3 kommentarer:

Anonym sa...

ALLA pappor är likadana när det handlar om deras små flickor :) pappa rivstartade en gång när han skulle hämta mig i stan...han hade väntat ett tag.. var tydligen 3 grabbar som förföljde mig...haha.. O han ut ur bilen o etc etc...ja det var roligheter det :) Hoppas du hade det bra i götet :) hugs!

mariiia84 sa...

idag kommer syster hem! *längtat*
vi får göra nåt snart!! puss

mariiia84 sa...

idag kommer syster hem! *längtat*
vi får göra nåt snart!! puss