20 januari 2008

Efter att ha rotat igenom nästan alla kassar i källaren och de två värsta lådorna i mitt rum så hittar jag fortfarande inte jag pappret. Får väl ringa efter ett nytt i värsta fall.. Grejen är bara att så fort jag ringt efter ett nytt så kommer jag hitta de gamla. Men har lite kvar och städa, öppna ytor (är säkert där jag kommer hitta det.) Dagen har gått väldigt långsamt för övrigt.. Redan innan klockan 14 trodde jag att det var Bolibompadags (klockan 18) - Ca.3 timmar kvar tills man ska sova, TRE timmar känns som en evighet just nu men det går säkert det med.
Bortsett från tiden och att jag inte hittar lappen så är allt skapligt OK. Hittade ett par serveringsbyxor som passade perfa, skjotan kommer göra sig snygg till den - superduperbilliga och fräna skor hittade mamma till mig med. Så allt det är positivt! Negativt är att jag har som mest ont i munnen idag, nu börjar alla andra tänder flytta på sig pga. att en är borta. Blöder en del idag med.. Får max ta tre värktabletter per dag och jag har redan tagit två av dem, den sista måste jag spara till läggdags. Inte för att den hjälper så mycket då heller men ändå.

The best is yet to come!

Inga kommentarer: