02 januari 2008

2008 är nu ett faktum. Det året som man längtat till sen man var liten, 2008 - året man fyller 18. Yey! , nu känns det dock inte lika speciellt, är ju nio månader kvar men jag kan inte säga att jag längtar ihjäl mig direkt, eller det skulle vara körkortet isåfall men jag har ju ingen bil, så då måste jag köpa en sådan med. (pengar mottages mer än gärna) Men resterande delar av 2008 känns hur bra som helst, de började bra och så ska det fortsätta.

För övrigt så är jag ensam hemma hela dagen fram till ganska sent ikväll. Ganska skönt men jäkligt tråkgit oxå.. Ska titta på nån jäkla Kalle Blomqvist på tv nu snart, bara för att fördriva tiden. Drar nog till maxi sen och köper lite gott och nyttigt för att sedan titta på ännu mer film. hade tänkt och hyra men orkar inte lägga ut en massa onödiga pengar på de så nu tar jag vad jag har hemma istället. - mina kommande 6 dagar av lovet kommer nog att se ut ungefär såhär. Ska träna lite mer, åka skridskor med! =D , laga mat är jag sugen på med.
nytt år - nya möjligheter. /I love you/

Inga kommentarer: