27 december 2007

Det är sant. Kläder gör att man mår bra.. Oftast! , jag tror att om jag skulle hitta de där perfekta skorna och den perfekta jackan så skulle jag vara skitglad =D , för en stund iallafall. Det brukar vara så att när man inte har ett endast öre i plånboken så hittar man Det. Har man hur mycket pengar som helst så hittar man inget.. Blä!
Ajja, skulle stuckit ut ikväll med är inte alls på humör.. Ska på spelkväll hemma hos Maria istället och det får räcka, orkar inte med mer.. Kanske hyr en film..

Jag har ett nyårslöfte. Inget godis, inga chips, inga kakor, inga tårtor (undantag för 18-årsdagen!). Jag har klarat utan godis och chips ett år innan så det borde inte vara några jätteproblem. Camilla ska oxå vara med, hon ska bara göra det i 6 månader och så har hon ett undantag när vi åker till Italien tillsammans. 20 timmar buss ned, 20 timmar tillbaka och massa därimellan.. Man tror ju inte att en sådan resa utan godis fungerar... Tacka Gud för naturgodis =D

Inga kommentarer: