23 december 2007

Det hör väl till att man ska ha lite tråkigt dagen för julafton. På dessa timmar som har gått har jag hunnit med att sortera alla bilder på datan *inte alls nödvändigt egentligen, tss!* och så har jag städat allt igen, bäddat, duschat, satt lockgrejer i håret tills imorgon samt att ha hämtat tvätten och våran julgransfot. Sofia kommer hem om ett tag, då ska vi nog äta lite mumsig mat. Vi har köpt varsinn Bingolott till uppesittarkvällen idag, vann stora pengar förra året så (: , klä granen senare med. Inte många timmar kvar tills tomten kommer och lägger i strumpan. Hihihi.. Känner mig som ett litet barn. Min storebror hade jättesvåra problem med att sova dagen före julafton när han var mindre, hoppas inte jag får de, vill att de ska gå fort bara. Snart är det ju nyår också, faktiskt så har jag inte den blekaste aning om vad som händer. Antingen blir det med älsk, eller bara lite mys med några kompisar. Vi får se.. men jag vill veta snart! Blir galen av att inte veta. IH! , nä nu ska jag göra annat tråkig onödigt. puss&kram!

Inga kommentarer: