20 december 2007

Nu är jullovet officiellt här. Julshowen va så jävla grym, Papa Dee kom dit =D inte lyssnat på han förut direkt men han va skitcool. Mumma! - Jag, Sanna och Carro "vann" en tävling oxå, det var olika julrätter som va omslängda bokstäver på, ganska svårt. Men så skulle man försöka räkna ut va det va för rätt. Tog en liten stund men de spelar ju ingen roll.. Började gråta med, såklart. Skulle inte gjort det kanske, men vissa ord tränger in så djupt men nu är jag strålande glad igen, man märker ju verkligen vems en riktiga vänner är. Storasyster, tack!


Nu ska jag dammsuga mitt rum och lyssna på hög musik, sen till eurostop med lillasyster en stund och handla en sista sak. Vid 17-tiden ungefär kommer Maria hit, vi ska göra pepparkakor och massa annat julgodis, kul kul! Efter de drar jag antagligen hem till carro med hennes resterande julklappar, eller så kommer hon hit bara. (Jag har blivit beroende av Harpan, satt och spelade en timme igår och klarade bara den en gång. oj)

Inga kommentarer: