22 november 2007

Ibland önskar jag att jag vore lite mer teknisk än vad jag redan är. Först fungerar datan jättebra, sen blir det svart. Mammas jobbarkompis fixar den, den fungerar i en dag sen blir det svart. Och nu fungerar den igen! Börjar undra om det är för att jag har Nero igång samtidigt, ska stänga ner det snart och se vad som händer. Inte för att det spelar någon roll egentligen för de "riktiga" datagubbarna kommer imorgon och kollar på den. Kan de inte fixa de så får vi en ny, yey! (: Nej nu ska jag hem till Carro tror jag.. pusshej!
jag är kär, kär, käääääär!kär att jag blir galen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det är jag som är på bilden! :) Har lite andra bilder som jag ska lägga upp. en där jag ser sur ut. HAHAH!! Tänkte göra tavlor av dem :)

Jag har sökt jobbi Nyköping, så håll tummarna!! :) Är som hälsorådgivare på ett viktminskningscentra som heter Itrim! Jag vill verkligen ha det arbetet. :)

Jag vill också bli galen! Kanske jag blir för jag ska upp & hälsa på X i linköping efter nyår :) Du vet han... :)

Pusshej!!

Anonym sa...

Nyköping ligger ungefär 10-15 mil från Sthlm :) Nu ska jag äta frukost & sedan göra mig iordning! =) Kram, hoppas du får en fin helg!