02 oktober 2007

15.53
Ska till skolan imorgon men ändå ta det skapligt lugnt för att på torsdag skratta bort halva dagen och sen få ut all min aggression på en boxningssäck på gymmet. 4 oktober, kanelbullens dag fick jag veta igår. Min skräckdag. Har aldrig mått så dåligt och varit så rädd någonsin i hela mitt liv som jag var den dagen. Att det har gått ett helt år, det är rätt så otroligt faktiskt med tanke på att jag vid just det ögonblicket aldrig trodde att jag skulle kunna öppna ögonen igen, att aldrig mer kunna bli lika glad som jag var innan denna dagen.

Nog om det. Har pluggat färdigt nu, duktigt Lovisa. Har inte ätit sen i söndagskväll men jag är inte hungrig nu längre, känns som om min kropp har ställt in sig på svält eller något. Det är inte bra.. Jag är bara sugen typ, som innan var jag sugen på kladdkakan som man kan köpa färdig på maxi. Mamma köpte den åt mig för att jag skulle få i mig något men när jag väl hade den i handen så ville jag inte ha den heller. Nu lagar mamma tacos, det luktar gott, otroligt gott.. jag blir sugen men jag vill inte äta det.. Magen vänder sig bara jag tänker på mat i magen. sjukt. Hoppas jag kan äta imorgon, jag vill ju ha tacos...
21.31
Åt inge tacos, drack ett glas vatten istället. Fan, jag måste ju äta. När jag inte tänker på mat, när jag bara är som vanligt så mår jag toppen. Men så fort jag känner lukten av mat så blir jag äcklad. Innan luktade ju tacosen gott men nu tycker jag inget annat än vatten är bra. Mamma vill pressa i mig en mosad banan, nämen mums vad gott. *not!* - Har kommit upp en sån tanke några få gånger att jag kanske svälter mig själv med mening bara för att jag har dålig självkänsla ibland, men nää.. så kan det väl inte vara, jag är inte sån.. eller? - detta inlägget blev påtok för långt så nu kommer 'folk' börja klaga på mig ännu mer om att jag precis har fått ut mer på det här jävla tangentbordet än vad min tunga och mun någonsin fått.

godnatt.

Inga kommentarer: