04 oktober 2007

Jag är skinande glad trots att jag precis kom hem från akuten med 3 häftklamrar i knäet. Hade varit på stan och shoppat med Carro, skulle till kulturskolan och spela gitarr. I stentrappan påvägen upp ramlade jag och slog i knäet och gled sen hela vägen ner på höften/revbenen. Gjorde mest ont just i revbenen då, gick till toaletten bara för att kolla och då hade jag ett jättehack i knäet och blödde som satan. Letade upp en lärare som tvättade det och lite sådär sen fick jag skjuts upp till akuten av en annan lärare, det var supersnällt! Fick sitta och vänta ett tag i väntrummet sen kom mamma. När jag kom in till doktorn så sa han att antingen så bedövar vi detta och syr ganska stora stygn som du kan ha ett bra tag eller så sätter vi små häftklamrar som du kan ha i 10 dagar iallafall. Valde häftklamrarna. Gjorde inte så ont faktiskt, stack bara till lite. Nu kan jag knappt gå, får använda kryckor som tur är. Det lite humoristiska är ju att de hände just idag. Satt på samma ställe för exakt ett år sen.. hehe! , nu ska jag titta på tv och äta en kanelbulle, kanelbullens dag ju.

1 kommentar:

Anonym sa...

å stackars!! *kram*