20 oktober 2007

Hade så jävla roligt igår. Det började med att Laserdome var fullt typ, så då stack vi och bowlade och jag vann, såklart! Efter det åkte vi hem till Sofie, som förresten bor så jädra fint. Vill ha! Där var det lite dooley´s, xider, nån konstig blanding, youtube-klipp, queen, salta pinnar och carola. Katastrofaliskt roligt! Gick in mot staden vid 23-tiden, fan va pissnödiga alla va.. uh! , De andra gick in på underbar medans jag fick följa rickard till bussen för att sedan åka med micke hem (en busschaffis som jag känner) , imorse blev jag väckt vid 06.30 av att mina kusiner kom, de ville verkligen inte sova så har varit full rulle sen dess. Badhuset några timmar, de tar som satan på krafterna.. ih! , nu ska jag borsta gaddarna sen lägga mig mellan de små pluttarna i min säng. (man måste gilla dem lite ändå)

bilder på bilddagboken, titta! , "isaathstd"

Inga kommentarer: