22 oktober 2007

Finns en låt som spelas flitigt på radion just nu. Han sjunger "hur kan man tappa lusten att andas?" Det är faktiskt inte så svårt. Imorse låg jag med kudden över ansiktet och grät en aning, flåsade tungt genom den till ingen nytta. Fick ingen luft iallafall, gjorde det bara av ren vanesak. Jag har inte lust eller ork till någonting. Det är den där jävla skolan som ställer till det, allt utanför skolan är bra. Vill bara att lovet ska komma nu så att jag får krama min boboo så mycket som det går och sen skratta bort alla bekymmer med Johanna. Just nu vill jag bara att klockan ska bli 11:11:11 eller 22:22:22 , för det sägs att när den är det så ska man önska sig något. Eller att jag tappar en ögonfrans, då får man också en önskning. Jag önskar att all min panik försvinner och att allting blir som det borde vara.

This is your life - Switchfoot

1 kommentar:

Anonym sa...

skriiiiiiiiv!!!