15 september 2007

Precis varit på maxi med mamma och handlat. Camilla kommer hit ikväll så vi ska göra egen pizza sen titta på film :) Hon ska sova här sen, weeii. Och imorgon ska vi åka ut till Tylösand och sjunga nationalsångerna i tv ännu en gång.
Nästa helg skulle jag åkt till världens bästaste älskling. Men måste hjälpa pappa att flytta =/ fast det är lite kul osså, jag älskar att flytta! Älskar iförsig att vara mä boboo med. Detta betyder att jag inte kommer få träffa boboo förens den 25:e IFK-GAIS. (kom hit istället!) Och då kommer jag bara se honom i stortsett, jag och Ninni sover inte över i göteborg ändå. Vi åker hem ganska sent istället. Skola dagen efter där vi har friluftsdag, ska bara gå från tjuvahålan (tylösand) in till stan, är lite mer än en mil. Jag ska gå hem direkt efter det, börjar bli rädd att det händer samma sak som förra året annars och det var en av de värsta sakerna i mitt liv. Har snart gått ett år sen det hände, 4:e oktober. Jag minns det som igår.

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad hände dig den 4:e okt?

Anonym sa...

det va det mer markus.